Хто замовник

Deante — польська фірма з широким асортиментом обладнання для ванної та кухні. Компанія ретельно дбає про якість продукції, співпрацює з визнаними проектантами і молодими дизайнерами, а також активно розвиває клієнтську мережу.
задача

Створити регіональний інтернет магазин компанії з можливістю зручного підбору та замовлення товару. Забезпечити зворотню комунікацію та інформування клієнтів за допомогою форм зв'язку і статей про продукцію.

Рішення

Ефективним елементом стартової частини інтернет магазину традиційно є банерний блок з акційними пропозиціями.
Далі компактно і інформативно розташувалися ключові розділи каталогу, переваги компанії та останні новини. Також на головній сторінці була розміщена кнопка контактної форми для майбутніх партнерів, з метою максимально полегшити старт комунікації. Комфорт клієнтів - перш за все!

Каталог

Розділи каталогу і товарні картки зразково лаконічні, наочні і зручні. Підбір по фільтрам, великі фотографії, супровідна інформація та форма зворотного зв'язку оформлені так, щоб зовсім не навантажувати вид, при цьому максимально ефективно розвіяти будь-які сумніви в підборі і замовленні продукції.

Колекції


Так як в розпорядженні магазину є десятки колекцій, полегшити підбір покликана спеціальна галерея. Сторінка відображає весь список колекцій у вигляді інтер'єрних фотографій і дозволяє ознайомитися з їхнім складом. Найчастіше одного погляду на дизайн товару в реальній обстановці досить для того, щоб зробити базовий вибір.

Інфо сторінки

Повноцінний сайт інтернет магазину це не тільки каталог і система замовлення. Окрему користь для клієнта несуть інформаційні сторінки про гарантію, доставку, акціяї, контакти і блог зі статтями.